söndag

Har fortfarande inte kunnat lista ut hur jag ska kunna flytta upp inläggen så det inte är sånt stort mellanrum mellan headern och inläggen.. surt! Så ifall någon vänlig själ har lust att förklara/hjälpa mig, kommentera.
 
Klev precis ut ur duschen efter en lång och härlig PW! Måste erkänna själv att det är så sjukt gött att bara gå av sig alla problem i det fina höstvädret. Dagen har varit ganska dryg faktiskt, inte hänt så mycket överhuvudtaget. Men suttit och ändrat massa här på bloggen nästan hela dagen, men utöver det har jag hunnit sola och städa och plocka här hemma! Mamma och pappa kommer hem från Tyskland ikväll och det kan ju va trevligt ifall det inte ser allt för hemskt ut här ;) 

Strax ska jag och min kära syster laga lite käk och sen ska jag packa ihop alla mina saker då tåget går halv 7 imorgon bitti.. Blir tungt då jag varit ledig sen i onsdags men är taggad inför en ny skolvecka :)
Känner att det blev ett långtråkigt inlägg, men med tanke på att det är söndag (drygaste dagen i veckan) så får ni stå ut! Ha en grym söndagkväll, så hörs vi imorn!
 
Bästa Samorine
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0