Presentation

Presentationer, varför ska de alltid vara så svåra? Man kan allt om sig själv, men att få det nedskrivet och kunna få det att låta bra är extremt svårt! Men jag ger er en kort beskrivning om mig själv och vill du veta mer,
Läs, kommentera och följ!
 
Vem är jag?
En helt vanlig 16 åring som lever ett så normalt tonårsliv som möjligt men som har ett stort intresse för hästar. Jag kommer från Borås men flyttade ner till Varberg i Augusti då jag började på Svergies Ridgymnasium där nere. Där nere lever jag livet tillsammans med underbara vänner och min skolhäst Samorine. När jag inte är i skolan älskar jag att shoppa, spendera fina stunder tillsammans med vänner och fotografera. Kan även tillägga att musik är min stora passion i livet, kan inte ta mig någonstans utan hörlurar i öronen eller vara hemma utan att musiken är på, på högsta volym. 
 
 
Vad kommer du läsa om?
Du kommer få följa mig i min vardag, som oftast är väldigt spontan! Bloggen kommer inte handla om bara hästar, utan vad som händer i mitt liv från måndag till söndag. Min blogg blir som en dagbok där jag ska kunna gå tillbaka senare i livet och se vad som hände i mitt liv under vissa perioder. Läs om min trötta och sega skoldag, utekvällarna, go-fikan med vänner eller det nya som hängs in i garderoben. Om andra ord läser du om exakt allt!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0