Trött

Hej, hur har eran söndag varit? Min har varit väldigt tröttsam.. Haha, kanske finns en enkel förklaring till det? Att hå och lägga sig vid 4 och sen gå upp klockan 7 och ha stalltjänst hela dagen är väl inte min bästa plan kanske! Men Vafan, lever bara en gång! :)
Anledningen till varför det blev så sent igår var för att jag drog till min kompis Emelie för lite chillkrök men det resulterade till att det blev väldigt många människor som inte gick hem förrän 4 på morgonen .. Haha!
Men jag kom upp och är för tillfället rätt sliten, men med lite mat i magen och en dejt med duschen ska nog pigga upp mig lite! Men ska strax iväg till stallet igen och kvällsfodra, så vi hörs senare!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0