Slappt

Godmorgon, eller jag kanske ska säga godmiddag?
Hur har eran dag varit hittils? Min har varit ganska slapp, handlat mat och städat lägenheten :)
Vaknade vid kvart i 11 och insåg att jag inte hade någon frulle hemma, så va bara att åka och handla. Käkade goaste frukosten på länge och städade lägenheten efter det, behövligt vill jag lova!
 
Min kropp vill inte riktigt må jag vill att den ska göra idag, tror jag blivit stelopererad i sömnen eller något.. Aldrig haft så ont, haha. Men ska inte klaga, jag överlever!
Ska strax åka till Matilda, vi ska köpa godis och ta en sväng till stallet för att sedan spendera lite tid framför tvn ikväll :) mysigt!
 
Har stalltjänst imorgon så bloggen får väl ligga lite lågt, men ska försöka hinna med något inlägg!
Vi hörs senare!
PUSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0