rubrik?

Haft en lång skoldag, lagat mat, pluggat och ska strax bege mig till stallet för att kvällsfodra alla hästar.
De sista timmarna i skolan va ganska "plågsamma", hungrig som ett djur och höften tog död på mig.. Kollade med min kära moder nyss och med tanke på att den bara blir värre ska vi kolla upp det på torsdag, antagligen röntgen.
 
Dressyrträningen gick åt helvete och den slutade till och med i tårar, typiskt mig! Men skitsamma, imorgon står hoppning på schemat och då tar vi nya tag :) förövrigt har det inte hänt speciellt mycket idag och har inget direkt roligt att förmedla. Kommer upp en "kvällens frågor" strax så håll utkik!
 
Vi hörs imorn!
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0