Monday!

Gokväll, hur har eran dag varit? :)
Fick starta dagen med en go sovmorgon då jag inte började förrän 9, fick även sluta tidigt då vi blev klara med allt väldigt snabbt! Så åkte direkt till stallet efter praktiken och red Samorine, inte ridit henne ordentligt på ca 3 veckor..
Men nu är hon bra igen och vi trimmade dressyr i manegen, dock ville hon inte riiiiktigt sammarbeta. Det va mest spring,spring och spriiiiiiiiiiiing i hennes hjärna. Herregud va fort det gick vissa stunder! Men hon lossnade väldigt bra i slutet och gick faktiskt ganska fint :) bebis♥
 
Erbjöd även mig att rida någon mer ifall det behövdes och rätt var det var satt jag på Johnnys rygg, väldigt speciell häst men rätt trevlig när man väl fick till det :) Men ska villigt erkänna att detta känns i mina höfter och rygg nu, tyvärr. Ont som satan, men det blir nog bättre snart!
 
Ganska långtråkigt inlägg om jag tänker efter, men ni får stå ut!
Vi hörs imorn :)
PUSS
 
bild i repris..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0