Lördag!

Hej, förlåt för den urkassa uppdateringen men haft praktik hela veckan somsagt och även haft lite problem med Samorine..
Hemma i Borås över helgen, fast åker tillbaka imorgon vid ett tiden då jag ska rida Samorine vid tre tiden. Fick hjälp utav Mårten i torsdags, då jag inte hade kontroll över henne överhuvudtaget när jag red.. Hon är heelt galen för tillfället! Men testade nytt bett och träns, så får se om det funkar nu framöver :)
 
Dagen har gått väldigt fort faktiskt, gick upp vid 11 och befann mig sedan i Almåshallen vid ett tiden då Sandared spelade mot Tranemo, 5-2 till tranemo tyvärr :/ Sen när jag kom hem bakade jag bullar, haha.. Fick ett ryck och bestämde mig för att baka bullar som jag kan ha med till praktiken, snäll som jag är ;)
Sitter och väntar in maten som strax är klar och sedan kommer Johannes hit, inget planerat vad vi ska göra dock! Blir nog trevligt, men nu måste jag dra mig.
Vi hörs,
PUSS 
 
ful cambild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0