halvt död..

Gokväll, skriver en snabbt inlägg då jag somnar vilken minut som helst! Är så sjukt trött och vet faktiskt inte riktigt varför..
 
Hade morgonfodring imorse så gick upp tidigt och hade sen stalltjänst. Höften har jag ärligt talat velat kapa av men gjorde så gott jag kunde! Hoppträningen finner jag inga ord för, den bästa någonsin! Hästen va lugn, inte stark och lyssnade på allt. Jag förstår inte riktigt vad som hänt, men lär ju leva på detta ett tag! Så sjuuuuukt glad :)
Och sista språnget sköt hon mig ur sadeln, herregud vad jag flög! Men lyckades som tur va att inte behöva smaka sand idag ;)
 
Haft kvällsfodring och kollat på portkod 1321 med Matilda och förberett mig inför mitt litteratursamtal imorgon, så nu är hjärnan halvt död. Sängen väntar!
Godnatt, hörs imorn!
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0