Fredag

Blogg appen har inte velat publicera mina inlägg under dagen, därav ingen bloggning..
 
Sista dagen på praktiken idag och åh, vill verkligen inte att den ska vara slut! Haft så otroligt roligt och vill inte tillbaka till skolan, men bara att gå vidare..
Avslutade den iaf med en avramling, stabilt! Landade rätt på den höften jag har problem med och trodde att jag skulle gå sönder, fyfasen vad ont det gör i kroppen. Kommer kännas imorgon vill jag lova, haha!
Nu under kvällen har jag spenderat tid tillsammans med Frida, åt tacos och kollade när Magnus spelade innebandymatch, var planerat att vi skulle dra ut efteråt men så blev det inte, tyvärr. Det kommer fler tillfällen :)
 
Ska dejta kudden alldeles strax, ganska så trött om man säger så..
Imorgon är det inget speciellt på schemat, en tripp in till stan kanske? :)
Vi hörs imorn!
PUSS
 
 
Godnatt! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0