Borås

Hemma i Borås, härligt!
Ska till sjukgymnasten imorgon så är ledig, därav anledningen till att jag åkt hem. Haft en mysig kväll tillsammans med familjen som jag inte träffat på ett tag, kändes som om jag aldrig kunde sluta prata. Hade så mycket att berätta, händer mycket saker under två veckors praktik och att vara tillbaka på skolan efter 3 veckor vill jag lova!
 
Pratade nyss med Anna och Emelie, smider lite planer inför kommande helger :) trevligt!
Imorgon ska jag fota Vera, åka till sjukgymnasten och packa om för att sedan åka ner till Varberg igen.
Stalltjänst på lördag, sen är jag fri från stalltjänster detta året :)
 
Men vi hörs imorn, godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0