121103

Hej, förlåt för min stora frånvaro!
Känner att jag bara ber om ursäkt hela tiden och inte gör något åt saken, nästan lite pinsamt ju.. haha!
 
Iaf, har legat hemma och degat hela dagen. Vart tråkigt väder och inte haft någon speciell ork till någonting och igår gjorde jag allt som jag behövde göra här hemma innan jag åker tillbaka till Varberg imorn! Så kan tala om att soffan/sängen har varit min bästa vän idag :) därav ingen uppdatering under dagen bland annat..
De flesta befinner sig på Halloween partyn och maskerader idag antar jag, så vad har ni klätt ut er till? Vore kul att veta och kanske få bra idéer till nästa år ;) haha. 
 
Har ett fint litet inlägg som kommer upp senare ikväll, så håll utkik!
PUSS
 
dålig cambild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0